צור קשר
יועץ לניהול מוניטין

יועץ לניהול מוניטין

יועץ לניהול מוניטין - מוניטין אקספרס

מומחה לניהול מוניטין באינטרנט

כל בית עסק, ארגון, תאגיד או עמותה, אשר פונים לציבור הרחב, יוכלו להיתרם רבות משירותי יועץ לניהול מוניטין, אשר ילווה את הנוכחות של הארגון ברשת, תוך אחריות על המסרים והמוניטין הנחשפים בפני הגולשים. עסקים וארגונים יוצרים לעצמם מוניטין הנבנה כבר מתחילת הדרך, הן בבחירת שם העסק והמסרים השיווקיים הראשונים, הלוגו, בניית בסיס לקוחות מרוצים וחתירה לחוות דעת חיוביות של פונים, לקוחות ומשתמשים. ניהול מקצועי יבטיח שליטה ושמירה על מוניטין חיובי, המהווה יתרון של ממש בשוק תחרותי.

מתי נכון לשלב יועץ לניהול מוניטין

ניהול מוניטין באינטרנט הוא נושא שחשוב להיות מודעים אליו בכל שלב, החל מהקמת העסק ולאורך שנות פעילותו, כאשר שילוב שירותי יועץ לניהול מוניטין כבר בתחילת הדרך, עשוי להוות הקדמת תרופה למכה ולמנוע אירועים של פגיעה תדמיתית וכלכלית, כתוצאה מאירוע שזכה לסיקור תקשורתי, או להתנהלות אל מול לקוח שאינו מרוצה ובחר לחשוף זאת באמצעות הרשתות החברתיות או כלים דיגיטליים אחרים.

יחד עם זאת, יועץ לניהול מוניטין ידע לסייע גם לארגונים ולעסקים אשר לא ידעו לנהל את המוניטין המקצועי שלהם בפלטפורמות הדיגיטליות וחוו פגיעה תדמיתית, תוך הפעלת תכנית חילוץ מהירה ושיקום מוניטין מהיר ויעיל, תוך חתירה לצמצום נזקים ככל הניתן.

יועץ מוניטין, מקדם אתרים או מומחה פרסום

בעלי העסקים והארגונים נחשפים מדי יום למספר רב של שירותים ובעלי תפקידים בניהם: משווק דיגיטלי, מקדם אתרים, מנהלי סושיאל מדיה, בוני מותג ורבים נוספים.

חשוב להבחין בין מקדמי האתרים והקמפיינרים השונים לבין יועץ לניהול מוניטין, כאשר עיקר מקצועות השיווק הדיגיטלי עוסקים בהיקף החשיפה ברשת, ביצירת לידים ובמכירות, בעוד שייעוץ מוניטין עוסק בתדמית העסק כפי שהיא מיוצגת ברשת עבור הגולשים.

עסק בעל מוניטין שלילי ברשת, אשר בעמוד הראשון של מנועי החיפוש מופיעים אזכורים שליליים אודותיו, עשוי להיפגע דווקא מעבודת קידום ושיווק מוצלחת, כאשר החשיפה אל מול הלקוחות הפוטנציאלים אכן תגדל, אולם המוניטין השלילי ירתיע אותם מהתקשרות ורכישה של מוצרים ושירותים מבית העסק, ועל כן חשוב לבנות ולשמר את המוניטין החיובי של הארגון ביד מקצועית, בטרם היציאה לקמפיין פרסומי, חשיפה וגיוס לידים.

כיצד נבחר ביועץ המתאים

בחירת יועץ לניהול מוניטין תתבסס על ניסיון ומקצועיות של היועץ הן בניהול מוניטין והן בתחום העיסוק של בית העסק.

מומלץ לפנות לחברה שייעוץ מוניטין זהו תחום עיסוקה העיקרי, ולא לבעלי מקצועות מגבילים המשלבים את הייעוץ בחבילת שירותים כוללת, בשל הרגישות, המקצועיות והאחריות הנדרשות למשימה.

בתחום ייעוץ המוניטין נדרשת התאמה לענפים ולמקצועות שונים, שליטה בתקנות ובמגבלות הנוגעות לתחום העיסוק, היכרות עם התחרותיות בענף, פלטפורמות המידע ומוצרי הדירוג המשמשים את הגולשים, ועל כן חשוב לבחור ביועץ מוניטין בעל ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי, או בחברת לייעוץ מוניטין אשר מעסיקה מספר יועצים בעלי התמחויות בתחומי עיסוק שונים, דוגמת:  יועץ לניהול מוניטין לרופאים, לעורכי דין, מנהלי השקעות ופיננסיים, חנויות קמעונאיות ומוצרי צריכה.

תג מגע
מעוניינים לחזק את המוניטין שלכם באינטרנט?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.