צור קשר
ניהול מוניטין בגוגל

ניהול מוניטין בגוגל

ניהול מוניטין בגוגל - מוניטין אקספרס

ניהול מוניטין בגוגל נולד כמענה לכוחו של מנוע החיפוש המוביל ברשת, כאשר 3.5  מיליארד חיפושים מבוצעים על ידי גולשים בעולם מדי יום!

הישראלי הממוצע נוהג לבצע בין 7-40 חיפושים מדי יום.

החיפושים כוללים מידע בנושאים מובילים בניהם:

  • חיפוש שירותים ומוצרים
  • חיפוש עסקים על פי שם
  • חיפוש אנשים
  • חיפוש מידע בנושא בידור (תכניות טלוויזיה, סרטים, ידוענים)
  • חיפוש מידע בנושאי אקטואליה (פוליטיקה, כלכלה ופיננסיים)
  • העשרה וכלים מקצועיים.

בשונה מהקמה ועיצוב של אתר וקידומו, ניהול מוניטין בגוגל הוא תהליך רוחבי הבוחן את כלל האתרים והנכסים הדיגיטליים ברשת, במטרה לאתר כל אזכור או נוכחות של בעל המוניטין, ולהביא לשליטה בסוג המידע, היקף החשיפה והמסרים אודותיו.

מי צריך ניהול מוניטין בגוגל

ככל שגוברת ההבנה לכוחה של הרשת, כמו גם לנגישות ולקלות השיתוף באמצעותם כל אדם יכול להעלות כל חוויה אישית, דעה או הגיג עצמאי, כאילו היה עובדה מוחלטת, עולה גם הצורך בניהול מקצועי, מעקב ופיקוח על המוניטין ברשת.

שירותי ניהול מוניטין בגוגל מיועדים בעיקרם לעסקים ולארגונים, אשר ספגו פגיעה במוניטין העסקי, כתוצאה מאזכורים שליליים ברשת. יחד עם זאת, ארגונים רבים בוחרים כיום להקדים תרופה למכה, ונעזרים בשירות זה לבניית קו מסרים חיובי ומעצים, יצירת נוכחות ברשת שאינה מבוססת על אתר הארגון בלבד, ולמעשה תפיסת המקומות הראשונים במנוע החיפוש והשתלטות עליהם, באמצעות מידע אחראי, מבוקר וחיובי. התנהלות כזאת תסייע הן באיתור אזכורים על ידי גורמים חיצוניים ברשת באופן מידי, והן במניעת החשיפה שלהם, הסרה או דחיקה שלהם לתחתית התוצאות ולעמודי החיפוש האחוריים.

קהל יעד נוסף הנזקק לשירותי ניהול מוניטין בגוגל, הם אנשים פרטיים, אשר בשל אירועים אישיים בעברם, זוכים לכותרות ולחשיפה, שיוצרות פגיעה במוניטין, נזק אישי, חברתי, תעסוקתי או אחר.

גם אנשי עסקים בכירים במשק נוהגים בניהול מוניטין אישי, ולא בהכרח הנוגע לשם החברה והארגון במסגרתו הם פועלים, במטרה להבטיח יצירת מוניטין חיובי, דלתות פתוחות, הסללה למוקדי כוח ותפקידים בכירים.

מדוע נכון להיעזר בחברת ניהול מוניטין בגוגל?

כאשר אדם או בית עסק סופג אזכורים שליליים, דוגמת לקוח לא מרוצה שבחר להפוך חוויה אישית לנחלת הכלל, או מבקר מוסמך מטעם עצמו שבחר להעניק דירוג נמוך למוצר או לשירות, הוא יכול לנסות ולהסיר את האזכור בדרך הקשה: תביעת דיבה, התנהלות מול המכפיש וקניית הסרת המידע באמצעות פיצויים והחזרים, או לפנות לשירותי ניהול מוניטין בגוגל הניתנים על ידי גורמים מקצועיים בענף, ולהפוך את הקערה על פיה.

חברה מקצועית ומומחי ניהול מוניטין, ידעו לאתר באופן מהיר ומידי את כלל מקורות האזכורים השליליים, היקף החשיפה והנזק, מאפייני פלטפורמת הפרסום, כוחה וסמכותה, ובאמצעות פעולת חילוץ ותגובה מהירה, להצניח את המידע לעמודים האחוריים בגוגל, בהם כף רגלו הווירטואלית של הגולש לא תדרוך, לצד יצירה ונטיעה של תוכן מקצועי, איכותי, שיווקי ובעל מסרים בונים ליצירת מוניטין עסקי או אישי חיובי.

 

תג מגע
מעוניינים לחזק את המוניטין שלכם באינטרנט?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.