כל המידע על ניהול מוניטין ברשת
לאינטרנט יתרונות רבים שהפכו את החיים שלנו לקלים ופשוטים יותר. עם זאת, יש גם צד נוסף. באמצעות האינטרנט אנו יכולים לקרוא עוד על אנשים וגופים מסוימים, מאנשים פרטיים, דרך מפורסמים ועד עסקים מסוגים שונים. אנחנו מסוגלים לרכוש מידע, להתרשם מפרופילים שונים ברחבי הרשת ולקרוא כמובן גם פידבקים. לעתים הפידבקים והאזכורים הללו עשויים להיות שליליים ולא רק שאינם תורמים לקידום המוניטין של עסק או גוף מסוים, אלא גם יכולים להזיק למוניטין. על כן, ניהול מוניטין ברשת הנחשב לתחום מוכר בתעשיית הפרסום הדיגיטלי, הפך לאורך השנים לשירות חשוב מאוד עבור אנשים פרטיים ובעלי עסקים המבקשים לנקות את שמם שהוכפש לא בצדק ולהציג בסוף תהליך תוצאות חיוביות יותר בגוגל וברחבי הרשת.
ניהול מוניטין ברשת כיצד זה עובד למעשה ואיך אנחנו בחברת EKDESIGN מבצעים זאת?
מבניית אסטרטגיה ועד יצירת תוצאות חיוביות וקידומן על פני התוצאות השליליות, דחיקת התוצאות השליליות למטה שאף אחד לא יגלול כל כך הרבה כדי להגיע אליהן וכיוצא באלו. אנו בחברת אי קיי דיזיין דואגים לאפיין לעומק את המצב הנוכחי של העסק בתוצאות וברחבי האינטרנט ובודקים את הנוכחות הווירטואלית של הלקוח שלנו המעוניין לנקות את שמו. במקרים מסוימים יהיה ניתן לפנות לאתרים מסוימים ולדרוש הסרת אזכורים שליליים שעלו באופן לא אחראי, אך ברוב המקרים הדרך הטובה והבטוחה ביותר לעשות זאת היא על ידי דחיקת האזכורים השליליים לתחתית תוצאות החיפוש וקידום תוצאות חיוביות.
יצירת תוצאות חיוביות:
השלב הראשון בעבודה תהיה לייצר את אותן תוצאות חיוביות כאשר השלב הבא יהיה לקדם אותן במעלה התוצאות בגוגל ועל ידי כך לדחוק את התוצאות השליליות למטה. מכיוון שמרבית האנשים נכנסים לתוצאות הראשונות בגוגל ומעטים גוללים לתוצאות התחתונות יותר, הרי שדחיקה של כמה עשרות מקורות למטה בתוצאות אמורה לעשות את העבודה בדרך כלל. כדי לייצר תוצאות חיוביות ניתן לבצע כמה פעולות ניהול מוניטין ברשת.
עוד מאמרים:
איך מנקים עסק שהוכפש ברשת? כל המידע >>
ניהול מוניטין ברשת
רשתות חברתיות – ניתן לפתוח פרופילים ועמודים עסקיים ברשתות החברתיות, שאתריהן נחשבים לאתרים חזקים במיוחד ולכן הם גם חזקים בתוצאות בגוגל. תוכלו למלא את הפרופילים בתכנים טובים ואיכותיים, תכנים חיוביים ואף לבקש מלקוחות שלכם שקיבלו שירות טוב לתת לכם פידבקים חיוביים לקידום הפרופיל והמילוי שלו באור חיובי במסגרת ניהול מוניטין.
- אתרים סמכותיים וגדולים – דרך נהדרת נוספת לשפר את המוניטין שלכם ולהעלות תוצאות חיוביות לראש תוצאות החיפוש, על ידי העלאת מאמרים לאתרים סמכותיים וגדולים. אתרים אלו מטבעם אתרים גדולים וטובים בגוגל ויכולים להגיע למקומות הראשונים במהירות.
- אתר מקצועי לעסק – התוצאה החזקה ביותר שלכם יכולה להיות של אתר המייצג אתכם נאמנה, מציג אתכם באור חיובי, פידבקים מלקוחות עליכם, להציג הישגים בעשייה שלכם ועוד.
- הרשמה לאינדקסים גדולים ומוכרים – יש להבדיל בין אינדקסים גדולים ומוכרים לבין אינדקסים ספאמיים שחלפו מהעולם. באינדקסים גדולים ומכובדים כדאי להירשם ולעתים רבות הם מוצגים בתוצאות הראשונות בגוגל ויכולים לדחוק למטה אזכורים שליליים שלכם.
- בקשת פידבקים חיוביים מלקוחות – בפייסבוק, בגוגל ביזנס, באותם אינדקסים שנרשמתם אליהם ועוד. חשוב יהיה ליצור אפקט חיובי של מוניטין על ידי פידבקים חיוביים מלקוחות שאתם בקשר טוב איתם.
לא יודעים מה לעשות ומאיפה להתחיל? אנחנו כאן בשבילכם!
אנו מבינים כי הנושא של ניהול מוניטין ברשת עשוי להיות מורכב ולכן איננו מצפים שתדעו מה לעשות בעצמכם. לעתים אדם פרטי או בעל עסק הרוצה לבצע עבודה זו בעצמו עלול להביא לתוצאה הפוכה. לצורך כך אנו ב-EKDESIGN נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם עם שירותי ניהול מוניטין ברשת שינקו את השם שלכם אחת ולתמיד.