צור קשר
ניהול מוניטין דיגיטלי

ניהול מוניטין דיגיטלי

ניהול מוניטין דיגיטלי - מוניטין אקספרס

ניהול מוניטין דיגיטלי מקצועי

מוניטין מקצועי ועסקי הוא כלי חשוב אשר מאז ומתמיד היה ראוי לתחזוקה, אולם בעידן הרשתות החברתיות ונגישות המידע, ניהול מוניטין דיגיטלי הפך לשירות בעל ערך רב לעסקים, ארגונים ולעתים גם לפרטיים. בעוד שבעבר המוניטין של בית עסק נבנה באמצעות העברת מידע על ידי לקוחות, בשיטה המסורתית הקרויה מפה לאוזן, כיום כל לקוח וכל בעל דעה, יכול לקבל חשיפה אל מאות ואלפי עוקבים בזמן קצר, באמצעות מגוון פלטפורמות דיגיטליות.

מהו ניהול מוניטין דיגיטלי ולמי הוא מיועד

ניהול מוניטין דיגיטלי מתבסס על ההכרה בכוחו של האינטרנט להשפעה על המוניטין, ומביא מגוון כלים, פעולות ויישומים המאפשרים את השליטה בו. מדובר בתהליך המתבצע לאורך זמן, ומיושם באמצעות שני כלים מרכזיים:

  • מעקב קבוע ותמידי אחר אזכורים אודות הלקוח ברשת, איתור אזכורים שליליים, בחינת המאפיינים שלהם (מיקום, סמכות, השפעה, חשיפה), דחיקתם מן העמודים הראשיים של מנועי החיפוש המובילים.
  • בניית מוניטין אישי מבוסס הצלחות, חוויות אישיות והמלצות של לקוחות, דירוג גבוה באתרי דירוג מקצועיים, הטמעת כתבות תוכן, מאמרים ומידע הממתגים את בית העסק/הלקוח כסמכות מקצועית.

באמצעות שני התהליכים הללו, בית העסק זוכה לחשיפה מיטבית, שליטה במסרים המובילים אשר נחשפים לקהלי היעד השונים ברשת, מתן במה ופלטפורמות חשיפה להצלחות ולאזכורים חיוביים, טיפוס מעל המתחרים במנועי החיפוש ויתרונות רבים נוספים.

ניהול מוניטין דיגיטלי מיועד בעיקרו לבעלי עסקים, ניתן ליישום על שם העסק או על שם בעליו על פי צורך, משמש לבניית מוניטין אישי לבעלי מקצוע בתחילת דרכם או לבעלי עסק קיים שנפגעו מאזכורים שליליים הפוגעים בפעילות וברווחיות בית העסק והארגון.

קהל יעד נוסף לשירותי ניהול מוניטין ברשת, הם אנשים פרטיים, אשר בשל אירועים בעברם זוכים למוניטין דיגיטלי שלילי, הפוגע בהם בסיטואציות שונות, דוגמת: מציאת עבודה, נגישות למכרזים, זוגיות, חיי חברה וקהילה. בין הסיטואציות העשויות לדרוש ניהול מוניטין דיגיטלי לאדם פרטי: תביעה אישית כנגד אדם והתנהלות משפטית מתועדת, תביעה כנגד מעסיק הגורמת לחש בקרב מעסיקים עתידיים ומונעת את קליטתו בשוק העבודה, חשד או אישום פלילי, תיעוד משפטי של אירועים אישיים משפחתיים: גירושים קשים, סכסוכי משמורת ורכוש, סכסוך אל מול גורמים מוניציפליים ואחרים.

מדוע נכון לפנות לחברה מקצועית בתחום ניהול מוניטין דיגיטלי

ניהול מוניטין דיגיטלי מצריך הבנה והיכרות עם מגוון רחב של פלטפורמות דיגיטליות, הטמעת המידע בהן, כוחן ועוצמתן, הריאקציה של כל פלטפורמה אל מול מנועי החיפוש והכלים לשליטה בה. בשונה מקידום אתרים, העוסק בניהול הפלטפורמה הדיגיטלית של הלקוח בלבד (גם אם באמצעות חשיפה והגעה מאתרים אחרים), ניהול מוניטין עוסק בתדמית של הלקוח כפי שהיא נבנית ומשתקפת במכלול רחב של פלטפורמות דיגיטליות ואתרים, וחיזוק האזכורים החיוביים אודותיו בכל אחת מן הפלטפורמות, אל מול דחיקה וסילוק של אזכורים שליליים, מה שמחייב ניסיון רב וכלים מקצועיים.

 

תג מגע
מעוניינים לחזק את המוניטין שלכם באינטרנט?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.