צור קשר
ניהול מוניטין לבכירים

ניהול מוניטין לבכירים

ניהול מוניטין לבכירים – למה זה חשוב?

׳מוניטין אקספרס׳ היא חברה מובילה בישראל בניהול מוניטין של חברות, בכלל וניהול מוניטין לבכירים, בפרט. שירות זה נועד להגן הן על המותג והן על לקוחות הקצה וציבור הגולשים, מפני כל מידע שלא משקף את המהות של המותג ושל החברה שלכם.

שמו הטוב של מנהל בכיר חשוב מאז ומתמיד להצלחת החברה. עם זאת, עד לא מזמן נהגו בכירים רבים למקד את רוב האנרגיות שלהם בעבודה הפנים ארגונית ולאו דווקא במוניטין החיצוני שלהם. בעידן הנוכחי, המאופיין בגישה 24/7 לפייסבוק, לטוויטר או ללינקדאין, נדרשים הבכירים לשמור על המוניטין שלהם ולנהל אותו בדרכים חדשות שלא נדרשו קודם לכן.

ניהול מוניטין למנהלים בכירים חשוב! מכיוון שמנהלים בכירים הם הפנים של החברה, הנראות שלהם מחייבת. בימינו, גם דעת הקהל וגם הרווחיות, עשויים להיות תלויים באופן שבו הבכירים נתפסים על ידי בעלי המניות או קהל הלקוחות.

מדוע מנהלים בכירים צריכים לנהל את המוניטין שלהם?

כאשר מנהלים עסקיים נבדקים באופן מתמיד ברשת, סיכון המוניטין שלהם יכול להוות איום אסטרטגי על העסק. חברת ניהול מוניטין מתייחסת לכול פוטנציאל לאירוע שלילי שעלול להפוך לסיכון בלתי נשלט שישפיע לרעה על המוניטין של החברה ויפגע בערך שלה, כאל סיכון מוניטין.

סיכון מוניטין יכול להכות במפתיע כמו רעידת אדמה בלתי צפויה והרסנית שמשנה לחלוטין את הנוף הארגוני, בולעת את ההכנסות, מעוררת פחד וגורמת לכאוס. לכן, הצעד הראשון לניהול מוניטין לעסקים נעוץ בהחזרת השליטה של ההנהלה הבכירה בנרטיב שלה. השגת מטרה זו נשענת על כמה עקרונות בסיסיים, וביניהם:

  • להיות עם חזון ברור
  • לעורר השראה ומוטיבציה
  • להפגין יושר ואתיקה
  • להתנהל בתקשורת פנימית טובה
  • לדאוג לרווחת העובדים ולתרבות הארגונית
  • להחזיק בהשקפה עסקית גלובלית
  • לקיים תקשורת חיצונית עם יחסי ציבור טובים
  • להיות החלטיים
  • לשמור על התמקדות בלקוח

היום, רוב ה׳נרטיב׳ של הבכירים מתרחש במדיה החברתית ומנהלים מנוסים השכילו להבין שניהול מוניטין מקוון הוא מיומנות חיונית ביותר המאפשרת להם לשלוט בנרטיב שלהם.

שימו לב למוניטין המקוון

העידן הדיגיטלי מאפשר לציבור להיות מעורב הרבה יותר מאי פעם. אפילו חברות שהמגע הישיר שלהם עם הצרכנים מצומצם מאוד, עשויות לגלות שאנשים מביעים דעות נחרצות על המנכ״ל שלהן, והם מפרסמים אותן בכול פלטפורמה מקוונת זמינה.

מה שהבכירים אומרים או לא אומרים, או איפה הם אומרים את זה ולמי – יכול לבנות או להרוס את המוניטין שלהם. יש בכירים שנזהרים מכול מעורבות מקוונת, ויש בכירים שיודעים שהמדיה החברתית יכולה לתת להם יתרון. אלה האחרונים נהנים מהאפשרות להציג את עצמם ואת האסטרטגיות העתידיות שלהם ישירות במדיה החברתית. וכאן נכנסת לתמונה החברה שלנו!

חברת ׳מוניטין אקספרס׳ מודעת היטב לחשיבותו של ניהול מוניטין לבכירים והיא פועלת במקצועיות במגוון דרכים כדי לנהל מוניטין זה, כולל איתור ומיפוי כל האזכורים ברשת, ניתוח אזכורים בעלי משמעות, בניית תוכנית לשיקום המוניטין ומעקב שוטף אחר המוניטין של הבכירים, כדי לשלוט במסרים השוטפים ובאזכורים שלהם ברשת.

תג מגע
מעוניינים לחזק את המוניטין שלכם באינטרנט?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.