צור קשר
ניהול מוניטין לעורכי דין

ניהול מוניטין לעורכי דין

ניהול מוניטין לעורכי דין - מוניטין אקספרס

ניהול מוניטין למשרד עורכי דין

ניהול מוניטין לעורכי דין הוא צורך שנולד כתוצאה מתחרות גבוהה, ומשקיפות ותיעוד של הליכים משפטיים ברשת, אותם יכול למצוא כל אדם המחפש אחר עורך דין, בכל תחום. במדינת ישראל, ניגשים מדי שנה למעלה מ-2000 מסיימי תואר ראשון במשפטים, למבחן ההסמכה מטעם לשכת עורכי הדין, מה שיוצר הצפה של השוק, ריבוי עורכי דין ביחס לכמות האוכלוסייה, ופערי השתכרות גבוהים במיוחד בענף.

הכלי המרכזי העומד לרשות עורך דין, במטרה להבטיח תעסוקה ופרנסה ראויה, המשמרת את המעמד והיוקרה שבמקצוע, הוא המוניטין האישי, אשר נבנה כבר בתקופת הלימודים, בעמידה ובהצלחה ובציונים גבוהים בדרישות ההסמכה, ובאזכורים חיוביים ברשת, אשר מהווה את בסיס החיפוש העיקרי לעורכי דין.

תהליך ניהול מוניטין לעורכי דין – עקרונות ושלבים

תהליך ניהול מוניטין לעורכי דין מתבסס על שני עקרונות מנחים:

מעקב אחר אזכורים ברשת: פסקי דין, תהליכי ייצוג, חוות דעת, אזכורים בכלי התקשורת, תוך בידול והפרדה בין אזכורים חיוביים לאזכורים שליליים, ווידוא אמת בפרסום, הסרה ודחיקה של אזכורים שליליים והעצמת הצלחות ואזכורים חיוביים.

בניית מוניטין אישי ושפה אחידה סביב עורך הדין, בהתאמה לתחומי הפעילות, לקהל, לעקרונות החיפוש ברשת של קהלי היעד ולאני מאמין אותו בחר עורך הדין האמור לחרוט על דגלו.

ההבדל בין ניהול מוניטין לעורכי דין לבנייה וקידום של אתר לעורכי דין

הקמה וקידום של אתר אינטרנט, הם מוצרי בסיס למגוון סוגי עסקים, ובוודאי לעורך דין, שזו היא עבורו פלטפורמה, להצגת תחומי העיסוק שלו, הידע והמקצועיות, ולמעשה מהווה כרטיס ביקור דיגיטלי ומורחב ללקוחות, ולמתעניינים. אתר האינטרנט יכלול תיעוד וחשיפה של הצלחות, מאמרים מקצועיים, המלצות, ויאפשרו לעורך הדין למצב את עצמו כאוטוריטה מקצועית מובילה בתחומו. המידע אשר עולה לאתר האינטרנט מצוי בשליטתו המלאה של עורך הדין במנהל אותו (או מי מטעמו).

ניהול מוניטין לעומת זאת, יוצא מגבולות האתר של עורך הדין, ואחראי על הנוכחות, האזכורים והמוניטין לו זוכה עורך הדין ברשת כולה, לרבות באתרים ובמגזינים דיגיטליים מקצועיים, ברשתות החברתיות, באתרי התקשורת המובילים ובפלטפורמות נוספות.

מדוע מומלץ לעורכי דין לפנות לחברת ניהול מוניטין

התחרות הגדולה בקרב עורכי הדין, חובת השקיפות ברשת ומגבלות הפרסום החלות עליהם מטעם וועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, מותירה לא אחת את עורכי הדין חשופים לביקורת, אזכורים ומידע שפוגע בתדמית האישית והמקצועית, ללא אפשרות של ממש להתגונן, להציג גרסה משלהם לאירוע כזה או אחר, או למנוע ממידע  אודותיהם ואזכור שלילי כזה או אחר, להפוך לוויראלי.

ניהול מוניטין באמצעות חברה מקצועית המתמחה בניהול מוניטין לעורכי דין, נועד להבטיח כי גולשים ולקוחות פוטנציאליים, המחפשים אחר עורך הדין האמור ברשת באופן פרטני, או אחר עורך דין בתחום העיסוק באופן כללי, להיתקל במידע מבוקר, אחראי, היוצר מוניטין מקצועי, מכובד וחיובי, ותוך עמידה בכל תקנות האתיקה של הלשכה.

תג מגע
מעוניינים לחזק את המוניטין שלכם באינטרנט?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.