צור קשר
ניהול מוניטין לעסק

ניהול מוניטין לעסק

ניהול מוניטין לעסק במרחב המקוון

החברה שלנו, ׳מוניטין אקספרס׳, מתמחה בניהול מוניטין לעסק או למנהלים הבכירים במרחב המקוון. עסקים חדשים המתמודדים בדרך כלל עם קשיי הנעה ועם חשיפה דלה, יכולים ליהנות מליווי צמוד של הצוות המקצועי שלנו שיעזור להם בבניית המוניטין מלכתחילה, תוך כדי ייסוד מערך של אמצעים שיאפשר להם להתמודד בהצלחה עם סיכוני מוניטין באינטרנט, שמטבעם מופיעים לפתע, כרעם ביום בהיר.

מהו ניהול מוניטין באינטרנט?

ניהול מוניטין ברשת, ORM (Online reputation management), מתמקד בניטור ובניהול המוניטין המקוון של החברה. פעילות זו לשמירת תדמיתה המקוונת של החברה, כוללת מעקב אחר אזכורים של החברה בפלטפורמות המקוונות השונות, כמו המדיה החברתית, מנועי החיפוש ואתרי ביקורות, כדי:

  • לתת מענה מהיר ויעיל להערות שליליות.
  • לוודא שהמוניטין המקוון משקף בצורה נכונה את הערכים, את האמונות ואת התדמית של המותג.
  • לטפל בחוות דעת גרועה כתוצאה מחוויית לקוח שלילית או כל תוכן אחר שעלול לפגוע בתדמית של החברה.
  • ליצור תוכניות לשיפור דירוג העסק במנועי החיפוש ולהפיכת המותג לגלוי יותר.

היתרונות המובילים של ניהול מוניטין מקוון, ORM

ניהול מוניטין לאנשי עסקים בכירים או למותג עצמו, מתייחס לכל מה שנאמר על הבכירים או על המותג באינטרנט, ומציע לכם יתרונות רבים, כגון:

  • בניית אמון ואמינות – מוניטין חיובי של העסק באינטרנט, עוזר לפתח אמון ואמינות בקרב קהל היעד. קונים פוטנציאליים שמחפשים את המותג שלכם, עשויים להיתקל בביקורות ובמשוב של משתמשים אחרים. לכן, מוניטין מקוון מוצק המלווה בביקורות חיוביות יעזור לעסק לפתח אמון ואמינות בקרב קהל היעד שלו.
  • הגדלת המודעות למותג ושיפור הדירוג במנועי החיפוש – ניהול מוניטין יעיל באינטרנט יכול להגביר את המודעות למותג, מה שמצדו יכול לשפר גם את הנוכחות המקוונת שלכם ולמשוך משתמשים רבים יותר לאתר שלכם. ניהול נכון של המוניטין יכול לשפר את הדירוג של העסק בתוצאות החיפוש כך שכאשר אנשים יחפשו מונחים הקשורים לעסק שלכם, האתר שלכם יופיע בראש עמוד תוצאות החיפוש.
  • הגנה על המוניטין שלכם – ניהול מוניטין מקוון חיוני מאוד לשמירה על המוניטין שלכם מפני ביקורות או הערות שליליות, שעלולות לערער את אמון הלקוחות במותג שלכם, והוא קריטי במיוחד לניהול משברים כשאלה מתעוררים.

ניהול מוניטין מקוון מסייע בזיהוי ההערות השליליות ברגע שהן עולות, ומאפשר להגיב להן במהירות וביעילות. תשובה מתוכננת היטב להערה שלילית יכולה לתקן את הבעיה ובכך להגן על המוניטין של העסק גם בהמשך הדרך.

בחברת ׳מוניטין אקספרס, ניהול מוניטין לעסק אינו עוד מוצר מדף שעומד שם כאבן שאין לה הופכין. אדרבה, אנחנו פועלים ללא הרף כדי למפות ולנטר את האזכורים אודותיכם ברשת ומפתחים תוכניות פעולה עדכניות ומותאמות אישית, כדי לנהל את המוניטין של העסק על הצד הטוב ביותר, ובמקרה הצורך, נגיב באופן יעיל וזריז כדי למזער נזקים ולהחזיר לעסק במהירות את המוניטין החיובי.

תג מגע
מעוניינים לחזק את המוניטין שלכם באינטרנט?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.