צור קשר
ניהול מוניטין לרופאים

ניהול מוניטין לרופאים

ניהול מוניטין לרופאים - מוניטין אקספרס

ניהול מוניטין לרופאים ברשת

להשקעה של רופא בקריירה שלו, בהיבטי זמן, עלויות ומאמץ, אין אח ורע בכל מקצוע אחר, כאשר כל שלב, בחינה, כל מטופל, כל מעסיק, מהווים צעד נוסף לבניית המוניטין האישי, והצגתם דורשת ניהול מוניטין לרופאים בכלים מקצועיים. בשונה מענפים תעסוקתיים אחרים, בהם ניהול מוניטין הוא הליך נדרש בעיקרו עבור בעלי עסקים, בענף הרפואה ישנה משמעות רבה עבור ניהול מוניטין לרופאים שכירים ועצמאים כאחד.

מדוע נדרש ניהול מוניטין לרופאים שכירים?

תחילת דרכו של כל רופא היא במערכת הבריאות הציבורית, כאשר עם סיום הלימודים המפרכים, ניצב הרופא בפני הליך של סטאז' בין כתשעה חודשים בבית חולים, קבלת הרישיון ממשרד הבריאות, וכארבע וחצי שנות התמחות בתת מקצוע נבחר בבית החולים או במערכות הבריאות בקהילה. גם עם סיום תקופה זו, מרבית הרופאים יעדיפו לשמר משרה כשכירים, בין אם באופן חלקי לצד קליניקה פרטית, ובין אם כמשרה עיקרית.

מוניטין של רופא נבנה לאורך הזמן, בכל מסגרת בה הוא מועסק, כאשר לאזכורים שליליים ברשת ישנה משמעות והשפעה הן על הרופא ועתידו המקצועי, והן על המוסד שבמסגרתו הוא מועסק, כמו גם על פוטנציאל הקידום וההצלחה שלו.

ניהול מוניטין לרופאים ברשת – גורמים ואפשרויות לפגיעה במוניטין

למרות שענף הרפואה מגיע מתחום המדעים, העבודה היום יומית הסיזיפית, האחריות הרבה, העמידה אל מול חולים ובני משפחותיהם, ולמרבה הצער גם חוסר היכולת לסייע לכל מטופל ובכל מצב רפואי, מולידים לא אחת תגובות אמוציונליות ואזכורים שליליים, ואף לא אחראיים ברשת, היוצרים פגיעה במוניטין המקצועי של הרופאים והרופאות.

בין מוקדי וסוגי האזכורים לרופאים ברשת:

  • ביקורת שלילית באתר הרופא ו/או המרפאה– מטופל שאינו שבע רצון, בין אם מאופן הטיפול ובין אם משירותים נלווים, אורך התורים, פרוטוקול ההליך הרפואי או אחר, עשוי להותיר ביקורת שלילית ומזיקה, לעתים רבות שאינה נכונה או אינה בפרופורציה לאירוע ולשירות.
  • אזכור משפטי– עבודת הרופאים חשופה לא אחת לתביעות משפטיות ולבירורים, לוועדות משמעת בחסות משרד הבריאות, לחקירת חברות הביטוח וגורמים נוספים. במרבית המקרים האירועים הללו יכללו תיעוד באתרי מידע משפטיים ו/או בכלי סיקור אחרים בענף, כאשר אזכור כזה עשוי להיות מזיק ללא קשר לתוצאותיו.
  • אתרי דירוג מקצועיים– אתרי דירוג מקצועיים המאפשרים לציבור הגולשים לדרג בעלי מקצוע על פי התרשמותם, בסקאלה מוגדרת. דירוג נמוך בפלטפורמה בעלת חשיפה תהווה גורם לפגיעה במוניטין הרופא.
  • רשתות חברתיות ואתרים פרטיים– היד הקלה על המקלדת מביאה גולשים רבים לשחרר קיטור ואמוציות באמצעות הרשתות החברתיות, במידע פוגעני, חד צדדי וללא זכות התגובה לרופא הנילון.

חברת ניהול מוניטין לרופאים – כבר מתחילת הדרך

ניהול מוניטין לרופאים מחייב היכרות עם הענף והמקצוע, על הרגישות הקיימת בו, חובת השמירה על סודיות המטופלים (גם כאשר הם אלה שהעלו את האירוע הרפואי מעל דפי הרשת), האתיקה המקצועית ותקנות מערכת הבריאות והמוסדות הרפואיים, חשיבות ניהול מוניטין לרופאים בעולם ולא במסגרת לוקלית בלבד, וניהול אחראי, מקיף ומקצועי ליצירת מוניטין חיובי ומכבד. חשוב לפנות לחברת ניהול מוניטין המתמחה במוניטין של רופאים, כבר בתחילת הדרך המקצועית.

תג מגע
מעוניינים לחזק את המוניטין שלכם באינטרנט?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.