צור קשר
שיפור מוניטין

שיפור מוניטין

שיפור מוניטין - Monitin Express

שיפור מוניטין וניהול מוניטין ברשת

שיפור מוניטין וניהול מוניטין ברשת, מיועדים בעיקר עבור בעלי עסקים, כחלופה לשיטה הישנה והטובה, מפה לאוזן. שיטה זו התבססה על המלצות אודות עסקים ונותני שירות, כמידע אמין, מושך לקוחות פוטנציאליים ובונה מוניטין. החיסרון בשיטה היה במוגבלות הלוקלית ובהיקף החשיפה לה ניתן לזכות בדרך זו, אולם גם כללה יתרון, כאשר מגבלת החשיפה הייתה נכונה גם לתלונות וללקוחות פחות מרוצים.

עולם האינטרנט והדיגיטל שינה את כללי המשחק, ויצר חשיפה רחבת היקף עבור עסקים וארגונים, בין אם אלה מספקים מכירות באמצעות האינטרנט, שירותים דיגיטליים ובין אם מדובר בעסקים פיזיים ומוחשיים (דוגמת חנויות, מסעדות, טכנאים, שרברבים וכדומה). כוחה של הרשת, ככלי המשפיע על המוניטין העסקי, הוליד את היכולת של כל אדם בעל חיבור לרשת, להשפיע על מוניטין, נראות ופרנסה של אחר, כמו גם את המענה המקצועי באמצעות כלים לניהול, שיפור מוניטין ושליטה במידע.

מתי נדרש שיפור מוניטין

שיפור מוניטין, בשונה משירותי ניהול מוניטין, הוא בבחינת פעולת חילוץ וניהול משברי.

בעוד שניהול מוניטין המתבצע לאורך זמן, מתבצע באופן תהליכי, ותוך שילוב בין יצירה והטמעה של מסרים חיוביים ובונים לאורך זמן, ואיתור של אזכורים שליליים בזמן אמת לצורך תגובה מידית ומניעת חשיפה מזיקה, מרבית הפונים לצורך שיפור מוניטין מגיעים לאחר שספגו נזק תדמיתי ברשת.

נזק כזה יכול להיגרם ממספר מקורות:

לקוח לא מרוצה- ככל שבית העסק יעשה מאמץ לספק שירותים ו/או מוצרים איכותיים, בשקיפות ובהוגנות, תמיד יימצא הלקוח שיביע אי שביעות רצון, לעתים בצדק ולעתים בשל ציפיות לא מותאמות מלכתחילה או הסתכלות אישית צרה. הרשת אינה בית משפט ואינה שופטת או מאמתת את המידע, וכל לקוח כזה שיבחר לתאר חוויה שלילית בפלטפורמה בעלת חשיפה, יכול לגרום לנזק תדמיתי ולהרחקת לקוחות ומתעניינים.

אזכור באתר מוסדי בשל אירוע פרטני- ברשת ניתן למצוא כל מידע מתועד, לרבות מידע המתועד במסגרת מוסדות המדינה, ובתנאי שאין בו חיסיון. תביעה של לקוח, תביעה של ספק שירות, תביעה של מתחרה, תביעה של עובד: כל אחד מאלה והליכים משפטיים אחרים מכל מקור וסיבה, יתועדו, ועשויים להעלות את שם העסק ו/או שם בעליו לכותרות מנוע החיפוש. באזכורים הללו, מספיקה הכותרת בלבד לגרימת נזק משמעותי, כאשר מרבית הגולשים לא יטרחו לקרוא את התנהלות ההליך ופסק הדין, ועצם האזכור יגרום להם לעבור אל המתחרים.

כתבה באתר תוכן- אתרי התוכן הגדולים מספקים חדשות, אקטואליה, מידע במגוון תחומים, ולא אחת גם ביקורות צרכניות, במה לתלונות, סקירות, חוות דעת מוטות ואף תוכן פרסומי אשר מוצג כמידע אובייקטיבי. כתבה כזאת הכוללת אזכור שלילי, זוכה לחשיפה מרובה ופגיעה מהירה במוניטין עסקי, גם כזה שנבנה בקפדנות לאורך שנים ארוכות.

צוות חילוץ שיפור מוניטין באמצעות חברה מקצועית

צוות מקצועי ומיומן ידע לבצע מיפוי מהיר של מקורות הפגיעה, אפיון ותגובה מדויקת, שבאה לפני הכל לדחוק את המידע ולמנוע את המשך החשיפה. לאחר שלב זה, יתבצע הליך בקרת נזקים ובניית תכנית פעולה, המבוססת על שיקום המוניטין ובניית נוכחות חיובית ומעצימה ברשת, לצד כלים למניעת הישנות האירוע ונזק נוסף.

 

תג מגע
מעוניינים לחזק את המוניטין שלכם באינטרנט?
מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.